Waterlands Goed (te weten)

Eerste uitingen ikv stadspromotie Purmerend met als doel meer bewustwording van de unieke kenmerken bij bewoners en bedrijven. Er volgt meer, veel meer!

Kiespijn?

Wederom een mooi concept samen met Caramel Business en Pitvis. Commercial voor radio en TV als antwoord op keuzestress en voordeel bij ‘echt alles in 1’. Productie in60seconds.

Jonge zeehelden: Sailing Team NL

Sailing Team NL veroverde een wildcard en doet gelijk mee aan de top in de M32 Catamaran zeilklasse. De identiteit is oer-Hollands: oranje, leeuw onder het wakend oog van een oude zeeheld.

3P in 3D

Samen met Caramel Business en Pitvis een campagne en 3D-film ontwikkeld. Dit in opdracht van Mobiel.nl, ter gelegenheid van de introductie van hun triple play (3P) vergelijker

Hallo…

Op de vraag Searchresult te helpen met online vertaling van seizoenscampagnes voor Jumbo Supermarkten heb ik heel hard ‘JA’ geroepen.
Ziehier het voorjaar.

Tof en Technisch

Redesign voor de website van RB2. Juist wat onder de motorkap zit HET werk van RB2: tof en technisch!

De fik erin!

Identiteit voor het “enthousiasme event” dat Caramel & Pitvis gezamenlijk organiseren. Deze keer voor Eigenwijks. Met veel succes en enthousiasme!

Alles voor de buurt

Het Hertenkamp in de bloemenbuurt in Purmerend bestaat sinds 1955 en vroeg om een impuls qua zichtbaarheid; logo, website en promotionele ideeën…

Wat is jouw favoriet?

Logo / huisstijl voor Eezyvote, een platform dat bedrijven in staat stelt om zelf online voting campagnes te creëren en te managen. Je hoeft hiervoor geen technische kennis te hebben. EezyVote is ontstaan uit jarenlange ervaring.

Werf App voor het Leger des Heils

Verantwoordelijk voor concept en vormgeving voor de iPad App ten behoeve van het Leger des Heils. De App bevat verschillende scenario’s om zo dicht mogelijk op de belevingswereld van de toekomstige donateur te komen. In opdracht van Streetwise Digital Dialogue

De Techniek achter Nederland

Logo / huisstijl / website / Advertentie / Social Media uitingen voor het nieuwe platform van Uneto-VNI, waarop alle mogelijk Nederlandse technisch projecten een plek krijgen met als doel de techniek achter Nederland zichtbaar te maken. Concept en uitvoering in samenwerking met Social Inc. Techniek media599.

Rendement uit retentie

De nieuwste tak van Streetwise: Digital Dialogue. Relevante content tbv donoren. Ligt voor de hand, maar doe het maar eens! Ziehier concept en vormgeving van de website! De technische uitwerking is verzorgd door Siyou uit Wormer.

Een dorpsschool in de stad

Amsterdam Zuid, de Peetersschool. Een bijzondere school, een kleine school, een dorpsschool in de stad. De nieuwe website is gelardeerd met allerlei illustraties in en om de school. Per seizoen kan er een nieuwe set geladen worden waardoor de gehele website thematisch (Pasen, Sinterklaas, Kerst, Koningsdag) in te vullen is. Techniek door Siyou.

Klus of project?

In samenwerking met Social Inc een dagelijkse stroom aan Facebook posts, voorzien van een visueel herkenbaar format, optimaal voor Facebook. De uitdaging zat ‘m vooral in het “leuk blijven gericht op de doelgroep”, gebruik maken van bestaand materiaal en actueel scherp zijn.

Managed in Holland, Made in China…

Op het juiste moment een redesign voor de identiteit van rb2, managed in Holland, made in China. De ultieme combinatie van Nederlandse projectbegeleiding én kostprijsvriendelijke hoogwaardige technische ontwikkeling in China. Vooraf niet bedacht maar fijn te horen dat Chinese merken met een draak in het logo een voorsprong hebben 😉

Voor goede doelen…

SEP (Streetwise Event Promotions) verzorgt ludieke, verrassende promotie-en marketingactiviteiten voor goede doelen. In samenwerking met SiYou (verantwoordelijk voor de technische realisatie) concept en vormgeving voor de site www.streetwiseeventpromotions.nl

Om de klik…

Wederom op basis van de strategische inspanningen van mijn vrienden van Caramel Business een nieuw logo/huisstijl en fotografieconcept voor in dit geval Emeritus: “Wij gaan tot het uiterste om u een leven lang thuis te laten wonen. Wij zien ouderen als mensen met een eigen wil, eigen verlangens en eigen behoeften, maar vooral als mensen met een eigen leven.”

VIOD Veren op de ESEF

In samenwerking met Caramel Business; fotowand-beurspresentatie van specifieke producten voor de nieuw te veroveren markten ‘offshore’, ‘agri-culture’ en reeds bewezen kwaliteit ‘motorsport’. Naast de visuele vertaling van de nieuwe strategie:”solid customized solutions” gelijk de klassieke huisstijl opgestrakt!

Machine to Machine

De vraag van Social Inc: “kom voor ons met een snackable content concept voor KPN M2M als iCandy bij de LinkedIn posts voor KPN M2M” Ziehier het resultaat !

Mr. Match

1,5 jaar geleden geboren, nog steeds een vriend die af en toe aanklopt: Mr. Match, een figuurtje ontstaan uit een luciferdoosje en een toets van een klassiek keyboard.

Ik kalf…

Wil je als gemeente een beetje meetellen tegenwoordig dan moet je toch echt een “I love sticker” uitbrengen… Voila !

betsywonders live

Geboren vanuit de pure liefde voor onze bus “Betsy” en de altijd vriendelijke blik. Nu op een T(2)shirt van ecologisch katoen.
Natuurlijk hét ideale kado voor die vriend met een surfbus. Te vinden op www.betsywonders.nl

Betsy en de bui

Laten we het positief bekijken! Dit kl*te lenteweer heeft ook zn spannende kanten. Een ritje op de A7: een enorm contrast tussen de hemel voor en achter